Manuele gezichtsbehandeling

Het is belangrijk de huid goed te verzorgen. Een manuele gezichtsbehandeling kan vroegtijdige veroudering tegengaan, problemen met de huid te verhelpen en een gezonde huid behouden. De huid is het grootste orgaan van ons lichaam. Om uw huid in goede conditie te houden is een goede bescherming en verzorging belangrijk. Bij een manuele gezichtsbehandeling reinigen en verzorgen we de huid intensief. Om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen is het belangrijk om regelmatig een manuele gezichtsbehandeling te ondergaan.

Microdermabrasie

Microdermabrasie is een intensieve peeling van de bovenste huidlagen. Hiermee verstevigen we het bindweefsel en activeren we de celdeling. De productie van collageen en elastine neemt toe, waardoor uw huid weer glad aanvoelt en er fris uitziet. Oppervlakkige onregelmatigheden worden minder. Direct na de eerste behandeling merkt u dat de huid een stralender en gezondere teint heeft. Door een aantal microdermabrasie behandelingen in een reeks te doen, zal de conditie van de huid enorm verbeteren.

Acne behandeling

Acne is een ontsteking van de talgklierfollikel en wordt gekenmerkt door onder andere (open of gesloten) mee-eters, ontstekingen en pukkels. Onze huidtherapeute verwijdert de open en gesloten mee-eters, ontstekingen en talgophopingen. Deze zullen we indien nodig aanprikken met een steriel naaldje. De huidtherapeute kiest op basis van de conditie van uw huid een passende behandeling.

Bindweefselmassage

De bindweefselmassage van het gezicht (ook wel passage massage genoemd) is een zeer intensieve massage techniek. Het stimuleert de doorbloeding in de huid waarmee we de aanmaak van elastine- en collageenvezels stimuleren. De huid raakt beter doorbloed en voert afvalstoffen sneller af. U kunt rekenen op spectaculaire resultaten in de strijd tegen huidverslapping, rimpels en littekens.